Politica de Retur

Politica de Retur

Anularea comenzii
Toate comenzile pot fi anulate până când sunt procesate și expediate. Odată ce procesul de ambalare și expediere a început, acesta nu mai poate fi anulat.

Rambursări
Dacă nu doriți produsul primit, vi se cere să ne contactați prin e-mail la [email protected] în termen de 14 zile de la primirea articolului. După ce cererea este aprobată, trebuie să returnați articolul la depozitul nostru pe cheltuiala dumneavoastră, iar articolul trebuie să fie nefolosit;

În cazul în care primiți un produs deteriorat sau incorect, vi se cere să depuneți dovezi foto la [email protected] în termen de 14 zile de la primirea articolului. Dacă cererea este aprobată, se va emite o rambursare.

Dacă ambalajul produsului este deteriorat, dar produsul în sine este intact, trebuie să depuneți o reclamație direct transportatorului.

Comanda lipsește. În cazul în care un pachet este livrat (pe baza actualizării numărului de urmărire) dar nu ați primit articolul, trebuie să depuneți o reclamație direct transportatorului.

Dacă ați experimentat oricare dintre scenariile de mai sus, trebuie să raportați problema în termen de 14 zile de la primire. În caz contrar, sunteți de acord că produsul este considerat livrat și satisfăcător.

Rambursările nu sunt disponibile în următoarele circumstanțe:
Comanda ta nu ajunge din cauza unei adrese incorecte furnizate de tine;

Comanda dvs. nu sosește din cauza unor circumstanțe excepționale aflate în afara controlului nostru (de exemplu, întârziată de un dezastru natural)

Cum solicit retur, schimb sau rambursare?
Dacă doriți să inițiați o retur, un schimb sau o rambursare, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:

În cazul unei cereri de retur, schimb sau rambursare, contactați-ne prin e-mail la [email protected] și includeți dovezile dacă este necesar;
După ce am aprobat returul, schimbul sau rambursarea comenzii, produsul trebuie returnat la depozitul nostru la adresa pe care ți-o furnizăm. Trebuie să returnați articolul la depozitul nostru pe cheltuiala dumneavoastră, iar articolul trebuie să fie nefolosit;
Trebuie să furnizați un număr de urmărire;
Odată ce numărul de urmărire a fost furnizat (sau odată ce am primit produsul returnat), un produs de înlocuire va fi expediat sau o rambursare va fi creditată înapoi pe cardul sau metoda originală de plată înregistrată. Pentru a livra un produs de înlocuire sau pentru a procesa o rambursare pentru un produs deteriorat sau incorect, avem nevoie de un număr de urmărire pentru articolul returnat.
Ai alte întrebări? Vă rugăm să nu ezitați să contactați [email protected]